Monday, January 23, 2006

Amerika Icin Odeme

Amerika'dan cekilise katilacaksaniz, 1 hediye icin talep ettigimiz bagis miktari $5. Bagislarinizi iki farkli yoldan bize ulastirabilirsiniz.

Cek kullanmak isterseniz, Zinnur Doganata adina yazacaginiz ceki

c/o Zinnur Doganata
884 Chestnut Ridge Rd.
Chestnut Ridge, NY 10977

adresine postalayabilirsiniz.

Ya da PayPal hesabiniz varsa, yurdaer@doganata.us adresine PayPal odemesi yapabilirsiniz. Kisisel hesap oldugu icin odemeniz kesintisiz olarak bu hesaba aktarilacaktir. Yalniz PayPal USA ici odemelerden %2.9 arti 30c, USA disi olanlardan ise %3.9 kadar bir kesinti yapiyor. Odemelerinizi yaparken bunu goz onunde bulundurmaniz gerekecek. Sonucta pul parasini da hesaba katinca bu iki alternatif arasinda pek fark kalmiyor. Bu yolla toplanan bagislar tarafimizdan Istanbul Pediatrik Onkoloji/Hematoloji Derneginin Is Bankasindaki hesabina ulastirilacaktir.

Bagisinizi yaptiktan sonra bu iletiye bir yorum birakarak
  • adinizi ve soyadinizi
  • emailinizi
  • hangi hediye ile ilgilendiginizi
  • ne kadarlik bagis yaptiginizi
bize bildirmenizi rica ediyoruz. Bu verdiginiz bilgileri kullanarak cekilis listesini olusturacagiz. Cekiliste kazanmaniz durumunda sizinle iliskiye gecip hediyenizi postalayacagimiz adresi ogrenebilmemiz icin de email adresinize ihtiyacimiz olacak.

22 Comments:

Blogger Dilek... said...

Amerika icin odemede postayla cek yollamaya alternatif olarak elektronik cek olabilir mi? Yollama masraflarindan cok zaman kazanma acisindan (oylesine) bir soru...

2/04/2006 08:13:00 PM  
Anonymous zinnur said...

Dilek, ayni adrese elektronik cek de yollayabilirsiniz tabii.

2/04/2006 08:41:00 PM  
Blogger TugCe said...

Benim banka ceklerimden var, onu yazip postalasam bir sorun olmaz sanirim, degil mi?Ben Virginia'dayim.

2/05/2006 05:15:00 PM  
Anonymous zinnur said...

Evet, Tugce, bana (Zinnur Doganata) cek yollayabilirsin. Memo kismina da Ilk Proje yazarsan iyi olur. Simdiden cok tesekkur ederiz bagisin icin.

2/05/2006 06:29:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Sevgili Zinnur Hanim,
Bugun cekimi size gonderdim. Kampanyandaki calismalarinizda kolayliklar diler, boyle organizasyonlarin devamini dilerim.Istediginiz gerekli bilgileri cekimle birlikte gonderdim.
iyi gunler,
Sevim

2/09/2006 05:30:00 AM  
Blogger Blogcu said...

Cok tesekkur ederiz Sevim. cekini alir almaz seni haberdar edecegim.

2/09/2006 12:01:00 PM  
Blogger Devrim Ozcan said...

Paypal addresine bagista bulundum. Galiba hediye icin gec kaldim, ama onemli de degil.

2/09/2006 08:21:00 PM  
Blogger Devrim Ozcan said...

Tekrar ben, Paypal'den para yollayabilmek icin kredi karti eklemem gerekiyormus. Su anda daha eklemedim. En kisa surede ekleyip bagisi size ulastiracagim. Umarim gec kalmam.

2/09/2006 08:27:00 PM  
Blogger Blogcu said...

Devrimce, benim bildigim kadariyla, bizimki gibi kisiye ait bir PayPal hesabina para gondermek icin kredi karti gerekmiyor. Direk banka hesabinizdan yollatabilmeniz lazim.
Umarim bir zorluk cikmaz bu konuda,

2/10/2006 04:54:00 AM  
Blogger Nihal said...

Zinnur Hanim, bagis yapmak icin hala vaktimiz var mi? Ceki yarin, yani 13 subat Pazartesi gondersem olur mu? Sevgiler.

2/12/2006 05:43:00 PM  
Anonymous bl0gcu said...

Nihal, cekilis Mart basinda olacak. O zamana kadar bagislar icin vaktimiz var. Yardim isteginiz icin simdiden tesekkurler.

2/12/2006 06:51:00 PM  
Anonymous SE said...

Zinnur, hesabina paypal uzerinden, email adres ve diger bilgilerimi not olarak duserek, $20 gonderdim. Dort hakkimi da mumkunse Nur'un Sepeti'nin hediyesi icin kullanmak istiyorum. Umarim katilim artarak devam eder.

2/13/2006 06:52:00 PM  
Blogger Blogcu said...

SE, oncelikle yardim istegin icin cok tesekkur ederim. PayPal'den yardimin ile ilgili haber mailini aldim. Yalniz soyle bir problem var. Bizimki kredi karti odemelerine imkan vermeyen kisiye ait bir hesap. Senin kredi karti bagisini kabul edebilmemiz icin "is hesabi" statusune gecmemiz gerekiyor ki, bu su anda yapmak istemedigimiz bir sey. Zira is hesaplarina yapilan bagislardan da %3-%4 kesinti yapiyorlar. Bu nedenle senden bagisini bir kere daha direk banka hesabindan yapmani rica edecegim. Onceki odemeni kabul edemedigimden gecersiz olacak.

Sana is cikardigimiz icin uzgunum. Hersey icin tesekkurler,

2/14/2006 05:50:00 AM  
Blogger Serra said...

Zinnur, esimin paypal hesabi kredi kartina bagliymis. Paypal uzerinden olmayinca, cek gondermeye karar vermistim ki, Kanada bankasi cekini USA de bozdurmak isteyince 25 is gunu donduruyorlarmis. yarin paypal ile para aktarimina bir daha bakacagiz, eger olmazsa artik Istanbul'daki ailemden rica edecegim. Gelismeleri bildiririm, sagol

2/15/2006 09:34:00 PM  
Blogger Blogcu said...

Serra, Turkiye yoluna basvurmadan sunlari deneyebiliriz.
1. Esin hesabini "Verify" ettirebilir. PayPal sitesine gidip login yaptiginda acilan ilk sayfa "Verify Your Account" sayfasi. Gereken kredi kartina ek olarak bankanizin routing numarasi ve hesap numaraniz. Bu bilgileri PayPal'e verirseniz sanirim banka hesabinizdan direk para transferi yapabilirsiniz.
2. Sen kendi adina bir PayPal hesabi actirabilirsin. Bunun icin gereken email adresi ve yine banka bilgisi. Ucretsiz olarak aciliyor.
3. Belki en kolayi direk ceki bana postalaman. Ceki bozdurmak icin vakit gerekmesi onemli degil. Ben senin icin gerekli odemeyi $ olarak simdi yaparim, cekin bozduruldugunda da kendi hesabima alirim.

Bu bagisi yapabilmek icin sizi epey ugrastirdik ve zahmet verdik. Bu konudaki gayretiniz icin ayrica tesekkur ederiz.

2/16/2006 07:26:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Zinnur Hanim,
Cekimi alip almadiginiz konusunda henuz sizden bir cevap alamadim. Bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim.
Sevim

2/22/2006 11:06:00 AM  
Blogger Blogcu said...

Sevim, cekinizi almadim. Burda olmadigim birkac gun icinde postami arkadasim almis olabilir. Bugun kendisiyle gorusup soracagim. Haber alir almaz bildiririm.
Sevgiler,

2/23/2006 07:41:00 AM  
Blogger Blogcu said...

Serra, cekin geldi. Tesekkur ederiz. Simdi listeye geciriyorum.

2/23/2006 02:34:00 PM  
Blogger sumuklubocek said...

bu bagisa katilmak icin gec mi kaldim acaba?
hemen cevap verirseniz sevinirim.

2/26/2006 11:31:00 AM  
Blogger Blogcu said...

Sumuklubocek, hayir, gec kalmadiniz. Mart 1'e kadar cekinizi postalayabilirsiniz. Yani 2 gun daha var. Katilim isteginiz icin tesekkurler.

2/26/2006 01:44:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

What a great site Take fluoxetine Vitamin e iu http://www.grundy-rain-jackets.info backpacks for kids Syracuse lasik eye doctor 1000 reasons to quit smoking

4/23/2007 02:54:00 PM  
Anonymous About Medicine Blog said...

Bu verdiginiz bilgileri kullanarak cekilis listesini olusturacagiz.

2/08/2011 01:10:00 AM  

Post a Comment

<< Home