Monday, January 23, 2006

Avrupa Icin Odeme

Avrupa'dan cekilise katilacaksaniz, 1 hediye icin talep ettigimiz bagis miktari 4 Euro.

Avrupa'da bagislarin nasil yapilacagi konusu cok acik degil su anda. Direk banka havalesi mumkunse de, bankalarin havale ucreti olarak kestigi miktar 4 Euro'dan daha fazla. Bu nedenle farkli Avrupa ulkelerinde bir orgutlesmeye giderek, bagislarin cek olarak bir kiside toplanmasi ve bu kisinin cekilisten hemen once butun toplanani bir defada banka havalesiyle dernegin Turkiye'deki hesap numarasina ulastirmasi cok daha makul gorunuyor. Isvicre'deki bagislari Dilek toplayacak.

Bagisinizi yaptiktan sonra bu iletiye bir yorum birakarak
  • adinizi ve soyadinizi
  • ulkenizi
  • emailinizi
  • hangi hediye ile ilgilendiginizi
  • ne kadarlik bagis yaptiginizi
bize bildirmenizi rica ediyoruz. Bu verdiginiz bilgileri kullanarak cekilis listesini olusturacagiz. Cekiliste kazanmaniz durumunda sizinle iliskiye gecip hediyenizi postalayacagimiz adresi ogrenebilmemiz icin de email adresinize ihtiyacimiz olacak.

14 Comments:

Blogger evcilkedi said...

Bildiğim kadarıyla internet ortamında yapılan banka havalelerinden alınan ücret miktarı epey düşük. En azından ben bu yolla bağış yapmayı düşünüyorum, ücret ve neticeyi size bildiririm. Avrupa için hesap numarası var mı yoksa direk Türkiye'ye mi yollamalıyım. Teşekkürler

2/02/2006 06:06:00 AM  
Anonymous zinnur said...

Evcilkedi, direk Turkiye'ye yollayabilirsen cok iyi olur. Yaptiktan sonra bizi detaylar konusunda bilgilendirebilirsen, Avrupa'dan bagis yapacak diger arkadaslara da yol gostermis oluruz. Tesekkurler.

2/02/2006 11:18:00 AM  
Blogger evcilkedi said...

Tekrar merhaba, online para transferi yapabilmek için alıcı bankanın IBAN ve Swift kodlarına ihtiyaç var. IBAN uluslararası para gönderimlerinde kullanılan bir kod. Swift'in ne olduğunu ben de açıkçası bilmiyorum. Ama her ikisinin de kullanılması gerekli. Ben iş bankasına mail yazıp bu kodları istemeyi düşünüyorum. Ama hali hazırda elinde olan arkadaş varsa ve burada ilan ederse de iyi olur. Görüşmek üzere

2/03/2006 06:47:00 AM  
Anonymous zinnur said...

Evcilkedi,
IBAN Avrupa Birligi ulkeleri tarafindan kabul goren, Swift ise dunyanin diger yerlerinde (mesela Amerika'da) yaygin olarak kullanilan bankacilik parametreleri. Sanirim her ikisi de bankayi tanimlamak icin kullaniliyor.

Internette Is Bankasinin hesap numarasina gore IBAN hesaplamak icin bir hizmeti var. Link su. Yalniz ben hesabin cinsini bilemedim. Diger bilgiler bizde var.

Swift kodu ise yine Internetten ogrendigim kadariyla ISBKTRIS. Bu kodu daha once bir kere ben de kullanmistim bir banka transferinde.

Ama sorup ogrenmek belki en sagliklisi olur yine de. Bizi de haberdar edersin, degl mi?

2/03/2006 07:16:00 AM  
Blogger Tuğba RAKUNT said...

merhablar bende bloguma eklemek isterim katkıda bulunnan olması açısından...nasıl yapa bilirim acaba

2/03/2006 10:06:00 AM  
Anonymous zinnur said...

Tugba, blogunun template'ine su iletinin sonundaki HTML satirini koyarak logomuzla bu sayfaya link verebilirsin. Ayrica kisa bir ileti ile projeyi okurlarina tanitmaga yardimci olabilirsin. Yardim teklifin icin tesekkur ederiz.
Sevgiler,

2/03/2006 08:36:00 PM  
Blogger evcilkedi said...

Merhaba yine ben, iş bankasının sitesinden derneğin hesap numarasını girerek bir IBAN numarası aldım ama buradaki banka bu numarayı kabul etmiyor. Swift kodu konusunda problem çıkmadı. İş bankasına mail yolladım, gerekli bilgiler ulaşınca size bildiririm. Bu arada buradaki bankanın(Atina), internet subesindeki havale kesintisi sadece yarım euro. Yasadıkları ülkelerde internet bankacılığı kullanan arkadaşlara, bağışlarını bu yolla yapmalarını tavsiye ederim. Ülkeden ülkeye ve bankadan bankaya bu miktar belki biraz değişebilir ama çok yükseleceğini sanmıyorum. Teşekkürler

2/05/2006 02:03:00 AM  
Anonymous zinnur said...

Evcil Kedi, bu konudaki gayretlerin ve verdigin bilgiler icin icin cok tesekkur ederiz. Bu IBAN nosu gelir gelmez hemen bir ileti haline getirip herkesin gormesini saglayalim senin bagis yontemini.

2/05/2006 06:21:00 AM  
Blogger evcilkedi said...

Maalesef tatsız haberlerim var. Doğrusu bu tür bir engel çıkacağını hiç düşünmemiştim ama dün öğrendiğime göre, daha önce bahsettiğim yarım euroluk havale kesintisi alınan ülkelere Türkiye dahil değilmiş. Yalnızca avrupa birliği ülkeleri ile sınırlı olsa anlardım ama pek çok alakasız yere gönderebiliyorken Türkiye'ye yollayamamak canımı sıktı. Bu durumda halen var olan iş bankası hesabımı kullanıp havale yapacağım.Avrupada yaşayan arkadaşların gereksiz yere umutlanmalarına neden olduysam üzgünüm. Havale miktarını ve diğer bilgileri daha sonra ileteceğim. Teşekkürler

2/08/2006 10:58:00 AM  
Blogger Sonia said...

Evet bende bütün mesajlari sonuna kadar okuyarak umutlanmistim. Ben Stuttgartta kaliyorum ve burada isbankasi var. Acaba oradan bir hesap numarasi alinamaz mi? En azindan Almanyadaki ilgilenen arkadaslar oraya para yatirabilse ve toplu olarak size aktarilsa? Tabii ki bunlar sadece bir varsayim... Tesekkürler, sevgiler...
Sonia..

2/09/2006 11:58:00 AM  
Blogger Blogcu said...

Evcilkedi, uzuldum bu duruma ama bir yandan da bu kadar ucuza havale yapilabilmesi bana sasirtici gelmisti. Eger havale miktari fazla olacaksa bence baska bir yol aramaliyiz. PayPal bir alternatif olabilir. Avrupa'daki arkadaslardan biri esimin PayPal hesabina yolladi bagisini. Birazdan bakacagim ne kadar kesilmis diye. (Bildigim kadariyla yurt disi icin %4 aliyorlar. Banka transfer ucretinden daha iyi sanirim bu.)

2/09/2006 11:59:00 AM  
Blogger Blogcu said...

Wildrosen, iyi fikir. Bunu bir arastiralim.

2/09/2006 12:00:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Keep up the good work »

2/04/2007 05:42:00 PM  
Anonymous My Blog said...

Bu verdiginiz bilgileri kullanarak cekilis listesini olusturacagiz.

2/07/2011 01:31:00 AM  

Post a Comment

<< Home