Monday, January 30, 2006

Hediye Listemiz



Bizim
Pastane
Turk marketten alinmis hediye paketi Icinde Turk baharatlari, sucuk ve posta ile yollanmaya elverisli diger surprizler olacak.)Amerika
Ipek KuşçuKendi tasarimim olan canta (Birden fazla olabilir.)Turkiye
Pino MinoKendi tasarimim olan bebek battaniyesi. Yanina da bir adet cercevelenmis cizimim:)Turkiye
Dilek'çeSprüngli'den (Isvicre cikolatali) pralin, Leo Lionni'den bir cocuk kitabi ve mesela Alman Lebkuchen baharati, belki agar agar, belki matcha ve degisik seyler icerebilecek bir hediye paketi.Turkiye/Avrupa
Pastacıİstanbul'da yaşayan 3 okuyucuya özel pastaIstanbul
PastacıOzel pasta malzeme & ekipman hediye paketiTurkiye
Cafe MoonlightHint isi bardak altliklari (5 set)Turkiye
Portakal AğacıYemek kitabi ve ev yapimi yiyecekler iceren bir hediye sepetiTurkiye
Gelincik TarlasıTaze makarna veya çikolata yapımı dersiIstanbul
YogurtlandBir yemek kitabiTurkiye
Oylesine...Kitap, muzik cdsi veya dvd
Yemek ve BizFigen - Beyaz Firin yemek kitabiTurkiye
Yemek ve BizZeynep - Kendi tasarimim taki Amerika
Yemek ve BizZeynep - Ev yapimi (firinlanmis) mantiAmerika
DevletsahRahmi M. Koç Müzesinde 2 kişilik gezi ve gezi sırasında çekilen fotoğraflardan oluşacak bir cd.Turkiye

Zeytindali
Baharat hediye paketi (safran ve sahlep dahil) Herhangi bir ulke

Zeytindali
Uzakdogu hediye paketi (bambu buharda pisirme kabi dahil).Herhangi bir ulke
Incik BoncukIki kisi icin kendi tasarimim kolyeTurkiye
Dantel ve Ceyiz DunyasiKendi tasarimim pecete halkalariHerhangi bir ulkeye
Dantel ve Ceyiz DunyasiKendi tasarimim havlu kenarlariKanada/Amerika
JanjanliKendi tasarimim 3 takım (kolye-küpe ve yüzük )Turkiye
Taki YapiyorumKendi tasarimim 3 adet takiTurkiye
Ev CiniMutfakla alakali surpriz hediye paketiTurkiye
Akcahan4 adet elle islenmis havluTurkiye
HanifeEl yapimi kolye veya bileklikHerhangi bir ulke
HanifeEv yapimi makarnaKanada/Amerika
Asli'nin GunluguRenklendirmesini yaptigim gelecek sezonun renkleri ve deseninde 2 mt lik %100 ipek bir kumas.Turkiye
HerseyCekilisi kazananin ilgisi dogrultusunda secilecek 10 kitap.Turkiye
Huysuz ve Tatli1 adet yemek kitabi ve kardesimin tasarladigi 1 cift kupe.Turkiye
Cay SaatiIsvicre'den cikolata, pasta suslemeleri, tortenring veya kurabiye kalibi iceren hediye paketi.Turkiye/Avrupa
Burcukusu'ndan Nefis MamalarMutfak malzemelerinden olusan hediye paketi.Turkiye
KokoshKendi tasarimim kristal bir kolye ve ozel bir kupe.Turkiye
Mrs.UcarKazananin sececegi resimden yapilacak cerceveli posterTurkiye
n.e.yKendi ordugum atki veya salTurkiye
n.e.yEv yapimi pasta, kek veya kurabiye hediye paketiIstanbul
Asliberry3 adet E4 Marka rulo satranc takimiTurkiye
Damla Damla"Notebook Kit"
1 adet optical mouse, 1 adet USB hub, 1 adet USB light, 1'er adet kablosu kendinden sarılı telefon kablosu ve network kablosu, tüm bunları içine alan cantası.
Turkiye
TuhfeKendi yaptigim bileklik ve vazo aksesuari.Turkiye/Avrupa
YesilerikBir tencere midye dolmaAmerika
Tijen InaltongImzali "Mevsimlerle Gelen Lezzetler" kitabiTurkiye
Tijen InaltongImzali "Tak Koluna Sepeti" kitabiTurkiye
Burcu Ascibir çift kupe ve bilezikTurkiye
PrugnaKendi ordugum bir adet salTurkiye
La Cocina de NilayMeksikalilarin meshur sicak cikolatasi icin Abuela'nin cikolata karisimiTurkiye
HaleKendi yaptigim tepsiTurkiye
Tarcin'in MutfagiBir kitapTurkiye
Tarcin'in MutfagiEllerimle hazirladigim bir lezzet sepetiAnkara
Hasir SepetKelepirler'den kazananin sececegi bir kitap ve vcdTurkiye
Hasir SepetIstanbul'da uc kisiye kendi yaptigim istedikleri cesit pastaIstanbul
Hasir SepetIstanbul'da uc kisiye 1,5 saatlik matematik dersiIstanbul
Sonsuz NimetGural Poreselen'den kahve takimiTurkiye
Hane IcreKucuk ozel paketi icinde iki tane lavanta kokulu mum, sandal ve gul kokulu 4 kuçuk tutsu, ozel zarfiyla beraber tebrik karti ve kendi yaptigim bir bileklikTurkiye
Ozgul'un SofrasiIki orta boy kavanoz ev yapimi sogan receliAlmanya, Hollanda ve Isvicre
Lezzetin Izinde25x20x15 cm boyutlarinda Maras isi ceviz sandik (mucevher kutusu)Turkiye
Mekanimiz MutfakTijen Inaltong'un Her Gune Bir Yemek kitabiTurkiye
Elisi SepetimdekilerUc kisi icin kendi ordugum sapkaTurkiye
ArkadascaKendi yaptigim uc yuzukTurkiye
Nur'un SepetiKendi ordugum dantel fiskos ortuTurkiye
Nehir'in Seyir DefteriBir kitapTurkiye
Beyaz ZambakBir desen kitabiTurkiye
Bagdat CafeBeri ile Robi - bir kisiye elorgusu oyuncak arkadaslarTurkiye
Yemek CiniKendi ellerimle öreceğim çok güzel bir atkıTurkiye
Sweet KitchenKendi tasarimim inci kupe ve kolyeTurkiye
Hobi KeyfiElde orulmus bir boleroTurkiye

19 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Merhabalar Ben Gönül Yerebasmaz Projenizi gönülden destekliyorum Bildirdiğiniz hesaba 20.-YTL bağış yaptım. Eft numaram 6110013 Çekiliş ile ilgili olarak Portakal ağacının yemek kitabı, Yogurtlandın yemek kitabı Yemek ve Biz'den Figen'in beyaz fırın yemek kitabıPrugna'nın şalı ve Tijen İnaltong'un imzalı "Mevsimlerle gelen Lezzet" kitabı ile ilgileniyorum
e- mail adresim : gyerebasmaz@yahoo.com

2/09/2006 01:58:00 AM  
Blogger Burcu said...

Şimdi okudum, dün son günmüş; kaçırmışım. Katılımcı olmak istiyordum. Çok üzüldüm ama yinede size mail atmış bulundum Zinnur Hanım. Belkide beni de 1 günlük farkla eklersiniz...
sevgiler

2/09/2006 10:08:00 AM  
Blogger Blogcu said...

Gonul, desteginiz icin cok tesekkur ederiz. Bagisinizla 4 farkli hediye icin cekilise katilacaksiniz. Mumkunse yazdiginiz 5 hediyeden 4 tanesini secebilir misiniz?
Sevgiler,

2/09/2006 11:43:00 AM  
Blogger Blogcu said...

Burcu, hediyenle listemize katkida bulundugun icin tesekkurler.

2/09/2006 11:44:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Merhaba, ben Ülker Afacan. Projenizde emeği geçenlere sonsuz teşekkürler. Türkiye'de böyle güzel insanlar var. Bunu hatırlamak çok güzel. 10.02.2006 tarihinde 10 YTL'lik bir bağış yaptım (EFT no: 7860011 eşimin hesabından gönderdim,ERDEN AFACAN olarak gözükecektir). Herkese sağlıklı günler dilerim. Sevgilerimle,
e-mail adresim: ulkerafacan@hotmail.com

2/11/2006 03:23:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hediye konusunda not yazmayı unutmuşum. Bana göndereceğiniz herhangi bir hediye kabulümdür. Ülker AFACAN

2/11/2006 03:26:00 AM  
Anonymous bl0gcu said...

Ulker, bagisiniz icin tesekkurler.

2/14/2006 06:48:00 PM  
Anonymous Songül said...

Merhaba, projede emeği geçen herkese sonsuz teşekkür ederim.
İsmim: Songül AKŞOŞ, Bildirdiğiniz hesaba 15 YTL bağış yaptım, EFT numarası: 3238938.
Hediyelerden, Pinonun hediyesi şuan benim için çok iyi olacak çünkü 2 aylık hamileyim, ayrıca Pastacı Burcunun (özel pasta malzemesi&ekipman paketi), İpek Kuşcunun hediyesi olabilir.
Sevgiler.

2/15/2006 12:02:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Merhaba.Ben Nurcan İşeri Gürsoy böyle güzel bir projeyi hayata geçirebildiğiniz için yüreğinize sağlık.4050012 referans numarası ile 15.00.YTL bağış yaptım.Çekiliş için İpek Kuşçu'nun çanta,Mekanımız Mutfak'ın verdiği Tijen İnaltong'un Her güne bir yemek adlı kitabı,ve Herşey'in 10 adet kitabına talibim.Email adresim niseri@muhasebat.gov.tr

2/15/2006 12:46:00 AM  
Anonymous Songül said...

Merhaba Ben Songül AKŞOŞ mail adresimi yazmayı unutmuşum
saksos@aksa.com

2/15/2006 01:26:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Merhabalar Ben Gönül Yerebasmaz Daha evvel 20.-YTL bağış yapıp 5 hediye seçmişim.Bu yanlışlık için beni uyaran iletinizi bugün farkettim.Hediye sayımı düşürmek yerine yine bağış yapmayı daha uygun buldum.Ne dersiniz:) 15.YTL daha bağış yaptım.Böyle güzel bir olaya aracılık ettiğiniz ve bizi de kattığınız için teşekkürler.EFT numaram 2840021 Sevgilerimle...

2/23/2006 03:39:00 AM  
Anonymous melda acar said...

merhaba,
emegi gecen herkese tesekkur ediyorum. 20 ytl gonderebiliyorum ve pino, ipek kuscu, portakal agaci veya dilekçe için çekilise katilmak isterim
sevgiler
eft ref no:0658153
email adres: meldos89@yahoo.com

2/24/2006 03:23:00 AM  
Blogger Ümit said...

Merhaba, Ben Ümit Asbaş. Böyle bir kampanyada küçükte olsa bir payım olsun istedim. Hesaba 5 YTL'lik bağışta bulundum.
Sonsuz nimet, aslı'nın günlüğü ve akçahan'ın hediyeleriyle ilgileniyorum.
Sevgiler
Eft no.36094424
e-mail adresim. umitike@yahoo.com

2/27/2006 03:48:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Merhaba;
1 aydır bloglarda geziyorum hepsinide çok beğendim ama en güzeli bu proje .çok güzel bir proje düşünnlerdende katılanlardanda alalh razı olsun.
bende 5 ytl havale yaptım.öznur polat olarak gelecektir.Hediye seçmedim hangisi olduğu önemli değil hepside birbirinden değerli.
e mail adresim:oznurqkaynet.net
çalıştığım firma sayfası: http://www.netcom.com.tr

5/31/2006 02:00:00 AM  
Anonymous öznur polat said...

Merhaba;
1 aydır bloglarda geziyorum hepsinide çok beğendim ama en güzeli bu proje .çok güzel bir proje düşünnlerdende katılanlardanda alalh razı olsun.
bende 5 ytl havale yaptım.öznur polat olarak gelecektir.Hediye seçmedim hangisi olduğu önemli değil hepside birbirinden değerli.
e mail adresim:oznurqkaynet.net
çalıştığım firma sayfası: http://www.netcom.com.tr

Not:diğer mesajla aynı kusura bakmayın ismimi yazmayı unutmuşum :)

5/31/2006 02:02:00 AM  
Anonymous zinnur said...

Sevgili Oznur,
Oncelikle ilginiz ve bagisiniz icin cok tesekkur ederim. Projemiz Mart basinda sonuclandi. Hediyeler cekilisle sahiplerini buldular. Ikinci bir asamasi olacak Bloglar Elele'nin. Ama detayler henuz belli degil. Bir cogumuzun tatilden donmus olacagi yaz sonunu hedefliyoruz bunun icin. Arzu ederseniz hediye hakkinizi bu yeni proje icin degerlendirebiliriz.
Guzel gunler dilegiyle,

5/31/2006 08:23:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Well done!
[url=http://uondqvej.com/oeje/metd.html]My homepage[/url] | [url=http://usugxdkz.com/zdnb/zeom.html]Cool site[/url]

9/10/2006 07:13:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Great work!
My homepage | Please visit

9/10/2006 07:13:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Thank you!
http://uondqvej.com/oeje/metd.html | http://rjvizmio.com/qjla/qfvg.html

9/10/2006 07:13:00 PM  
Anonymous About Medicine Blog said...

TurkiyeCay SaatiIsvicre'den cikolata, pasta suslemeleri, tortenring veya kurabiye kalibi iceren hediye paketi.

2/10/2011 01:24:00 AM  

Post a Comment

<< Home