Tuesday, February 07, 2006

Hediye Listesi icin Son Gun

Gectigimiz Carsamba gununden beri blogcu arkadaslarimizin comert katkilariyla listemizdeki hediyelerin sayisi 56 ya ulasti. Birbirinden guzel ve degisik, ustelik cogu el emegi, goz nuru olan hediyelerimizi gormek icin bu linki kullanabilirsiniz. Eger hediye listesine katkida bulunmak isteyip henuz firsat bulamamis blogcu arkadaslarimiz varsa, Persembe gunune kadar bloglarini, hediyelerinin ne oldugunu ve hediyelerini nerelere postalayabileceklerini Ilk Proje'ye yorum birakarak bize bildirebilirler. Bu tarihten sonra listemiz guncellenmeyecektir. Katkida bulunan butun arkadaslarimiza cok tesekkur ederiz.

4 Comments:

Blogger begüm said...

Merhabalar,

Ben de kampanyaya katılmak istiyorum. Özürler çok son ana kaldım. Ben www.sweetkitchen.blogspot.com sitemde logoyu yayınlayıp ayrıca benim yaptığım inci küpe kolye hediyesi koymak istiyorum. Sevgiler

begüm

2/09/2006 01:54:00 AM  
Blogger Burcu said...

Ben de Begüm Hanım gibi son ana kalanlardanım. Logoyu siteme koydum, hediye listesine katılmak istiyorum...
sevgiler

2/09/2006 10:10:00 AM  
Blogger Blogcu said...

Begum ve Burcu, her ikinizin hediyelerini de ekledik. Bolge icin Turkiye yazdik, ama gerekirse duzeltebiliriz postalayabileceginiz yerleri.

Ikinize de tesekkur ederiz.

2/09/2006 11:35:00 AM  
Anonymous About Medicine Blog said...

Bu tarihten sonra listemiz guncellenmeyecektir.

2/16/2011 12:23:00 AM  

Post a Comment

<< Home